Зворотній молоток для кузовного ремонту 9 од. Profline 37890
Молоток обернений для кузовних робіт у комплекті 9 одиниць різних захватів для виконання кузовних робіт. Захоплення виготовлені з листової сталі та можуть використовуватись у місцях обмеженого простору.
Комплектація:
- Труба (діаметр 22,5 мм x 500 мм).
- Труба (діаметр 22,5 мм x 200 мм).
- Бойок (4 кг лиття).
- Пластина (6 мм х 100 мм), вигин 135 град.
- Пластина (6 мм x 120 мм), вигин 90 град., Довжина кромки 10 мм
- Пластина (6 мм x 120 мм), вигин 90 град., Довжина кромки 20 мм.
- Пластина (6 мм х 170 мм), вигин 135 град.
- Пластина (6 мм x 200 мм) не вигнута.
- Двоканальна трубка (діаметр 29 мм x 40 мм).
- Ланцюг з гаком.
- Гайка 29 мм.
- Шайба.
Виготовлені з кращих сортів хром-ванадієвої сталі, методом кування з подальшою термообробкою, що гарантує високу міцність, стійкість до зламів, тривалий період експлуатації.
Принцип дії Набір для кузовного ремонту зі зворотним молотком 9 од. Profline 37890:
Зворотний молоток – недооцінений автолюбителями інструмент, який у руках професіонала чи новачка продемонструє функціональність. На металевий штир півметрової довжини, з одного боку, накручується рукоятка. На штир надягає обтяжувач у вигляді гантелі, яка розточена по довжині під діаметр трубки. На іншому боці молотка нарізане різьблення для монтажу насадок. Власник вибирає відповідний для відновлення інструмент і накручує на металевий штир.
Зачепивши насадкою пошкоджену частину кузова автомобіля, слюсар фіксує однією рукою молоток, тримаючи за ручку. А другою рукою встановлює обтяжувач ближче до зачепу та хльосткими, але не сильними рухами, методично переміщує бойок по штирю, ударяючи об корпус рукояті. Сила удару варіюється користувачем, який візуально визначає відновлення. Експерти рекомендують потренуватися на металоконструкціях із силою удару, перш ніж підходити до кузова автомобіля.